tisdag 11 september 2012

Du är en så jävla opassande tanke

Och jag tänker fruktansvärt opassande tankar om en främling som jag inte vet något annat om än hans namn. Inte vart han är född, bor eller om han har syskon eller ens hans favoritfärg. Information jag inte vet om jag vill veta vilket är okej för jag kommer aldrig få veta. Tänker att du följer in mig i frysen och bara kysser mig. Mer än så är det inte men det är ändå en underbar dagdröm. När som helst kan någon komma in men det gör inget för vår kyss är så oskyldig att ingen kan ta illa upp och ser de inte att våra läppar vill ha varann? Jag dör lite inombords av att ha såna här fantasier. Det är tumult och stök och galenskap och sällan lugnt i min hjärna. Nu har jag börjat tänka tankar som dessa också. Tidigare var det min fristad, jag hann inte tänka men nu dyker de upp ibland, mer idiotiska och fåniga än någonsin förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar