måndag 5 augusti 2013

Skor, park, böcker

Går i affärer hela dagen men köper inget (förutom fika) förrän på slutet av allt tittande då jag råkar köpa ett par rosa, blanka Dr Martens och ett par knästrumpor, båda för en minimal peng på Åhléns. Lämnar min vän och hinner njuta av solen i Rålambshovsparken med två andra vänner. Åker sedan hem, efter över nio timmar på stan. Föräldrarna har tagit emot kaffeleverans så jag tar mig en kopp (tror det var karamellsmak, smakade lite skumt, spädde ut med lite mjölk för att få bättre smak) och sätter mig för att spela en sväng Battlefield. Snart kommer jag att tröttna, kanske ska jag då läsa ut min bok så jag kan påbörja någon av de nio böckerna jag lånade på biblioteket idag. Ah, livet är allt bra härligt. Imorgon ska jag på Gröna Lund, för första gången på "riktigt" på x antal år. Är så satans pepp och tänker ut vad för kläder jag ska ha på mig när jag åker pendeltåg hem från stan, för att det ska vara så lätt som möjligt att åka karuseller. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar