tisdag 15 januari 2013

Jag drömde om dig inatt

Att du frågade om jag blev kåt av det där (det som just diskuterades i drömmen, det socialt förbjudna - du och jag i ett förhållande) och när jag skamset sa ja sa du "kom och känn" och det var precis vad jag gjorde. Jag la mig bakom dig på golvet och du förde händerna till ditt bröst, din mage, och jag fick känna. Inget mer än så. Du förstod att jag ville men eftersom jag inte tilllät mig själv att göra någonting sådant erbjöd du mig en utväg och jag tog den. Jag låg där och höll om dig, jag var den stora skeden och jag vet att jag tänkte på det, att ifall jag var den lilla skeden, skulle jag känna ditt stånd emot mig då?

När jag vaknade tänkte jag att det där var en himla konstig dröm och hur kunde jag minnas så många händelser från den? Ville inte riktigt gå upp från sängen trots att jag var utvilad men nu är jag på tunnelbanan och ska hmm fika tror jag med en kompis. Jag undrar verkligen varför jag drömde som jag gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar