torsdag 20 februari 2014

Hon i glitterklänning på någon av Götgatans alla pubar

21 februari 2014 00.38
Om du inte svarar på mitt sms, blir jag besviken. Besviken och lite ledsen kanske för jag vill hångla med dig. Jag vill föra mina händer över din tatuerade kropp och jag vill höra dig prata, berätta historien bakom dina konstverk. Jag vill lära känna dig och vara mer än hon i glitterklänningen på en av Götgatans alla pubar. Just nu är jag knappt någon och visst jag kan fortsätta vara det men nu är det upp till dig.

Jag vet var du bor och i en perfekt film skulle jag stå utanför din dörr en dag och så skulle vi hångla tills våra läppar inte klarar av mer. Men ta mig fan vad tur att det här inte är en film. Mina kalla fingrar gör mig så väldigt medveten om det.   

(Var lugn. Jag är inte så hektisk och på som detta får mig att verka. Jag tycker bara du verkar soft.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar