lördag 13 juli 2013

Sverige, är du redo för mig?

Och jag tror att världen skulle bli snäppet bättre om alla lyssnade på Keaton Henson på kvällarna innan de ska sova. Speciellt det här klippet.

Imorgon åker jag hem till Sverige. Platsen jag inte kunde uttala, heller inte stava till har nu fått en plats i mitt hjärta. Jag lämnar landet som aldrig har mindre än 26 grader. Lämnar folket, lämnar havet, lämnar maten och vyerna. Med mig hem tar jag minnena och de ser jag till att ha gömt inom mig, för de ska ingen få ta ifrån mig. Hem tar jag också lite nagellack, kläder, sprit (bara si sådär fem flaskor) och annat man tycker att man behöver. Ikväll bjöd vi "barn" på middag som tack för denna resa. För det här var garanterat sista familjeresan som vi inte behövde betala något. Bortskämt men jävligt trevligt. Dock ser jag fram emot att resa med familjen igen, dock liter mer jämställt där alla betalar sin del.

Framtiden, jag är redo för dig. Med fem flaskor sprit blir det nog en jävla massa äventyr i sommar. Sverige, är du redo för mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar