onsdag 24 juli 2013

Jag vet att du existerar, men jag väljer att skita i dig

Det första jag gör när jag kommer hem är inte att gå på toa eller plocka upp matvarorna från Coop-kassen. Det är att sätta på Macklemore, högt, så högt så. Därefter låter jag klänningen falla till golvet (värmen, ah, herregud).

Jag ville inte gå hem från jobbet idag. Så jäkla bra känsla.

Köper två ekologiska mjölk, lite lösviktsgodis och ekologisk lax (!) som kostade 40 kr. Tänker att jag ska njuta som bara den av varenda liten tugga - det var bara 4 bitar.

Äter så fruktansvärt dåligt, men det skiter jag fullständigt i, jag har annat att tänka på. Som t ex hur jag ska spendera kvällen på bästa sätt. Dansa runt för mig själv i huset, läsa ut min bok och städa lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar