söndag 2 juni 2013

Lite så som det är just nu

Det enda jag lyssnar på är reggae och lugn musik (Keaton Henson t ex), det enda jag äter är risotto toppad med chevréost (har dock ej ätit detta idag, hur ska det sluta?), det enda jag dricker är latte och Fanta och cola och kaffe med mjölk och jag har aldrig haft så mycket utgifter som förra månaden då de främsta utgifterna var mat och alkohol. Och så kommer det fortsätta att vara. Båda mina chefer har börjat kalla mig livsnjutaren, vilket är smått fantastiskt, hela dagen har jag läst läst läst (DN, bloggar) och skrivit och legat på studsmattan och svettats och jag tror att jag har börjat läsa böcker trots att det går väldigt segt. Min cykel är nyrenoverad (tack snälla snälla pappa för hjälpen), mina naglar är alldeles för färgglada och jag känner hur det riktigt spritter inom mig i att göra små fina planer över mitt liv hela hela tiden. Nu ska jag gå och organisera mina bambupinnar för de växer som bara den och måste få större vaser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar