torsdag 6 juni 2013

Jag vet ej

Jag vill ha en blogg där jag är helt anonym. Där jag kan skriva precis vad som helst utan rädslan över att jag ska hänga ut någon, att någon ska få reda på vem det är jag pratar om. Vill inte känna att jag håller inne saker utav den anledningen.

Jag ska nog skaffa en sådan blogg. Och jag är ledsen men jag vet inte om jag kommer publicera något här då. Eller så kommer jag det, bara att jag skiljer på vissa saker. Vi får se hur det blir. Jag trivs dock här, får nog ta och lyssna på vad jag känner.

Min hals gör ont, magen likaså och det känns som att något är fel trots att jag just bokade en resa till Paris som ska bli fantastisk.

(Blev sjuk efter att jag skrev detta. Skönt att veta att det var därför något kändes fel.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar