onsdag 8 maj 2013

If you drink enough vodka it tastes like love

Jag vill kunna skriva om vad som har hänt. Om oss. Men vår relation är för annorlunda, allt jag säger kommer att låta fel så det är bäst att jag bara låter bli. Egentligen vet jag inte om jag har så mycket att säga om saken, men jag kommer på mig själv med att stanna upp. I söndags stod jag kvar i duschen efter att jag torkat mig. Jag bara stod där och log och skrattade för mig själv och stirrade ut i tomma intet. Idag läste jag en bok, en riktigt bra bok, men det slutade alltid med att jag satt framlutad med huvudet vilandes i handen och med en bekymrad men samtidigt lite road blick. Det slutar med att jag alltid tänker på dig. Byter bakgrundsbilden på mobilen till följande citatet som är på bilen. Känns som att allt jag gör är att dricka vodka och ha djupa samtal med vänner. Börjar på en novell som är inspirerad av dig, tror att den kan bli riktigt bra.


(Inser att detta är första inlägget på väldans länge med bild. Känns vuxet, att det har lyckats bli en textblogg. Lite läskigt också. Känns som att jag delger alldeles för mycket saker om mig själv.)


Bildkälla: http://www.zsazsabellagio.blogspot.se/search?updated-max=2013-02-06T07:59:00-08:00&max-results=10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar