onsdag 14 november 2012

Ung kvinna bortskänkes mot upphämtning

Känner för att sätta ut en annons på mig själv. Det skulle bli någonting sånt här: UNG KVINNA BORTSKÄNKES MOT UPPHÄMTNING
Kvinnan skänks nu bort av den anledning att hon inte längre är användbar, hennes mänskliga värde har sjunkit ned till noll. En 18 -, nästan 19 årig kvinna som börjar gråta när hon inser att hon måste till jobbet trots att hon har feber och känner sig trött i kroppen är inte längre till någon nytta. Hon är alldeles för vek. Skulle någon vänlig själ trots dessa hemska egenskaper hitta något nöje i denna så väldigt utbytbara själ är de välkomna att ringa följande nummer : xxx.

Men så tänker jag nej, jag måste få vara sjuk. Jag må ha fått ett känsligare psyke på sistone men det är lättare att ta hand om ens fysik så när det brister är det bara att ta itu med det. Jag behöver inte känna mig elak för att en kollega nu fick jobba över på grund av min sjukdom. Alla människor blir sjuka och nu är det min tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar