tisdag 9 oktober 2012

Balettvägen

Igår
Äter sushi med gaffel för att jag vill och för att det är lättast så

Idag
Äter prosciutti på frukostmackan och dricker latte trots att jag egentligen inte hinner
Åker förbi Balettvägen som ligger i ett mysigt villakvarter som aldrig verkar ta slut och tänker att livet är nog riktigt jäkla härligt trots att jag när jag går upp på dagarna känner för att sova fem timmar till även fast att min kropp är utvilad

Inatt
Drömmer att vi vågar röra varandra för allra första gången och vi blir förvånade när vi båda älskar det och plötsligt är allt så naturligt, vi är ett par och kan och behöver inte hålla oss borta från varandra
Så plötsligt är det en skådespelare jag är tänd på och vi har världens finaste hångelstund och trycker våra kroppar mot varandra och allt är bara så härligt och jag vaknar upp alldeles lugn i sinnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar